reklama

Vlažné a veselé!

Vzlyk. Dáko mi je smutno. Dva týždne do Vianoc a ja sa stále nedokážem nadchnúť. Práve naopak, pomaly mi to celé začína ísť na nervy. Zasa. Skúšam si spomenúť, kedy som sa na Vianoce tešila naposledy? Tak naozaj... Keď som mala 12, približne. Potom sa to nejako pokazilo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (36)

Dnes mám 30 preč a k Vianociam pristupujem vlažne. A to mám doma malé dieťa, prosím pekne! Ale nič nezaberá. Ani iskričky v očiach, ani spoločne písaný list Ježiškovi. Je to, ako keď cvakáte zapalovačom pod plynovým horákom, ale naprázdno. Cvak, cvak, cvak... a nikde žiaden plameň. Tak nič.

Ale ako tak sledujem, nie som v tom sama. Povedala by som, že tieto príznaky sa našou populáciou šíria celoplošne. Teraz určite máte nejaké vysvetlenie, prečo. Komercia, pošliapanie duchovného (a náboženského) významu Vianoc atď. Len krčím ramenami. Čo ja viem?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nechce sa mi ani stromček zdobiť. Ísť dolu do pivnice, prehrabovať sa v starých škatuliach, pátrať, kam som založila vianočné gule... Piecť sa mi celkom chce, ale to len preto, že ja pečiem rada. Piecť sa mi proste chce vždy. Darčeky dostanem, aké som si vymyslela. Samé praktické veci. Túžim po niečom príšerne nepraktickom a nekonečne krásnom, ale Ježiškovi som to nenapísala. Lebo.

Závidim gazdinkám, ktoré majú už dávno slávnostne vyzdobený dom, adventný veniec a napečených aspoň 5 druhov koláčikov. Závidím im ten vianočný elán a radosť z každej novej rozsvietenej girlandy na okne. Odkiaľ sa berie takéto nadšenie?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Viem, že na Štedrý večer napokon bude všetko, ako sa patrí. Aj stromček, aj slávnostná večera, aj tie darčeky. Ale bude to všetko také... Vlažné a veselé!

Lucia Jonášová

Lucia Jonášová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Ja som ja. Zoznam autorových rubrík:  Veci verejnéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu