reklama

Dnes ráno v našom obchode

Odkedy sme sa presťahovali, máme priamo pod bytom malé potraviny. Obchodík je menší, predavačky sympatické a príjemné. Ľudia sa tu navzájom poznajú, zdravia sa. Aj ženy za pultom. Pri platení prehodia takmer s každým pár slov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (36)

Tú tetušku som si všimla, len čo som skoro ráno vybehla do obchodu po čerstvé rožky. Približne sedemdesiat, prikrčená, zhrbená... strapaté šediny ledabolo prekryté nejakou farbou. Klasika - stará pani sa šuchoce pred vami, ale v uzučkých uličkách nemáte šancu ju predbehnúť. Nuž vám neostáva iné, ako sa obrniť trpezlivosťou a chtiac-nechtiac podrobne sledovať, čo teta kladie do košíka. Dva rožky... pri chladiacom pulte dlho preberá, porovnáva ceny, až po dlhom váhaní priloží k rožkom najlacnejší jogurt. Koniec nákupu, ide sa k pokladni.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Stojím v rade za ňou, teta už vyťahuje peňaženku... predavačka zrazu nadhodí:

"Máte rada slivky?"

Pani sa neisto obzerá, či tá veta skutočne patrila jej. Potom prikyvuje.

"Tak počkajte, mama mi doniesla zo záhrady. Odsypem vám."

Stará pani je v rozpakoch.

"A čo vám dám ja?"

"Nič" povie predavačka s úsmevom.

"Počkajte, kým doblokujem rad a zbehnem dozadu..."

"Dobre Moja. Veď ja mám času..."

Odchádzam a teším sa.

Lucia Jonášová

Lucia Jonášová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Ja som ja. Zoznam autorových rubrík:  Veci verejnéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu