reklama

Čo sa ti môže stať, keď povieš: mám sa rád!

Máte sa radi? Nemyslím teraz navzájom. Máte radi seba? Ako?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)


Význam sebalásky je v našej kultúre trochu schizofrenický. Mať sa rád je na jednej strane strašne "in" a z čisto trhového hľadiska niet lepšieho zákazníka, než takého, čo sa má rád a vie si dopriať. Stačí prelistovať časopis, či zhliadnuť aspoň tri reklamy v telke... jedno veľké DOPRAJ SI! Staraj sa o seba! Because you´re worth it! Na druhej strane, priznanie, že mám rád samého seba, pôsobí na niektorých ľudí ako červené plátno. Aká trúfalosť! Aký egocentrizmus! Je to preto, že mnohí si lásku k sebe samému zamieňajú s pýchou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Znamená "mať sa rád" iba dopriať si? Nie.

Je "starať sa o seba" to, že neváham investovať do svojho vzhľadu a pohodlia? Nielen to.

Aj mne trvalo, kým som pochopila, prečo je také dôležité mať sa rád. A ako sa o seba starať - zvonka aj zvnútra.

Ale je to proces a ešte potrvá, kým sa budem mať rada natoľko, aby som napríklad definitívne prestala s cigaretami :)

A ďalšími vecami.

Tak čo, máte sa radi? Čo to pre vás znamená? :)

Lucia Jonášová

Lucia Jonášová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Ja som ja. Zoznam autorových rubrík:  Veci verejnéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu