reklama

Reklama na ticho

Strašne mi vadí všadeprítomný hluk. V snahe zneškodniť škodnú, čo zo všetkých strán atakuje moje ušné bubienky, neváham použiť metódy militantnej dôchodkyne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Reklama na ticho

Reklamu na ticho
Dnes v telke dávajú
Každý z nás spozornie
Len čo zbadá ju...

Habera a Hevier sú vizionári. Už v ďalekých osemdesiatych predpovedali, čo nás čaká. Ticho proste nie je.

A ja som už asi stará. Strašne mi vadí všadeprítomný hluk. V snahe zneškodniť škodnú, čo zo všetkých strán atakuje moje ušné bubienky, neváham použiť metódy militantnej dôchodkyne. V reštaurácii pravidelne žiadam, či by boli takí láskaví a stíšili to rádio (rozumej: ak okamžite nestíšiš tú kvíliacu Beyoncé, donútim ťa hodinu sedieť s jej megazadkom na tvári), dohováram z okna našej mládeži, aby sa utíšili a išli sa rozprávať, chlastať a súložiť o bránu ďalej (vy pííííííííííííp malí zasraní, vystreľte sa na Mars aj s vašimi ignorantskými rodičmi), doma vediem tichú psychologickú vojnu so spolubývajúcim, ktorý ráno nemá po ruke lepší nápad, než zapnúť rádio (zapína - vypínam - zapína - vypínam) a obdobné hry aplikujem aj v práci (odbehnú - stišujem). A tak ďalej... O takých päť rokov dospejem do štádia, keď budem svoj slovný komentár bezostyšne doprevádzať údermi bakuľou, trebárs aj v rytme revajúcej hudby.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aby sme sa rozumeli - hudbu milujem. Teda, väčšinou. Ale trpím, keď je zneužívaná ako nevyžiadaný hudobný podmaz k našim životom. Absolútne všade. Ešte aj na záchode! Áno, na záchode: na dámskych záchodoch v istom nákupnom centre reve hudba z reproduktorov ako nepríčetná. Plechové steny kabínok vibrujú, vibruje záchodová doska a s ňou aj vaša... najlepšia priateľka. Zrýchleným tempom vykonám nevyhnutné a splašene unikám ako štvaná zver, v ústrety hudobnej kakofónii toho chrámu. Čo obchodná jednotka, to iný štýl. A tak vznikajú celkom nové, priam prelomové formácie: Kuly feat. Lady Gaga, Kristina vs. Anjel Pána na Lumene (a týmto dvom to celkom slušne ladí) alebo Bezdeda meets Black Eyed Peas (pravda, on by mohol stretnúť kohokoľvek a bol by to rovnaký des).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vytúžený pokoj nachádzam doma (ak tam práve nie je spolubývajúci). Televízor nemám, rádio nepúšťam. Som len tak, sama so sebou. A rada.

Môžete ho zohnať len pod rukou
Nádherné ticho hôr
Výberové ticho so zárukou
Získa ho kto príde skôr...

Lucia Jonášová

Lucia Jonášová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Ja som ja. Zoznam autorových rubrík:  Veci verejnéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu